Urban sketch al segle 22

Estic de celebració! La meva il·lustració "Barcelona 2100: realitat augmentada i solitud digital" ha estat seleccionada en el concurs internacional #IllustraFuturs entre més de 100 obres de 25 països.

Aquí podeu veure els altres seleccionats i guanyadors: http://illustrafuturs.blogspot.com.es/


La majoria d'il·lustracions futuristes ens mostren ciutats totalment diferents a les actuals, com si quelcom hagués arrasat amb tot i haguéssim començat de nou. Jo, en canvi, crec que anirem afegint sobre el que ja tenim, com hem fet fins ara. Per això he fet servir un dibuix fet al carrer i retrats de gent al tren per construir una hipòtesi del segle 22, potser estarem més tecnificats, però en el fons serem els mateixos, o no? Qui ho sap!


 



Comentaris

Molt ben pensat i molt ben fet. Et felicito.
Roy ha dit…
Estic molt d'acord amb el plantejament. De fet, diuen que la millor ciencia-ficció, la més "realista", és la que combina elements del passat.

Si avui dia caminem per l'Eixample de Barcelona, per exemple,(i li treiem els cotxes) no ens costa gens imaginar que estem a finals del XIX o principis del XX.

Ah!, i m'agrada l'element psicològic/crítica social que li has donat!
criscurto ha dit…
Gràcies Teresa i Roy. Fer aquesta il·lustració va ser tot un exercici de projecció futurista.

Enric ha dit…
T'ho mereixes perquè la il·lustració a més de la qualitat del dibuix, és realment original i surt de la típica ciutat futurista tipus Hollywood.
d ha dit…
Ets una gigacrack!
criscurto ha dit…
Gràcies guapus!! x x x