Pigments


Aquests són els pigments que tenia en Rembrandt a casa seva [Rembrandthuis Museum]. Els he pintat en acrílic, el que resulta ser un xoc anacrònic una mica aberrant però... prémer un tub de pintura i que en surti color blau, que fàcil! I que a més es netegi amb aigua i no faci mala olor... qui es pot resistir a les comoditats de la modernitat? De totes maneres s'ha de reconèixer que no és el mateix.

Digueu-me romàntica però sempre que vaig a un museu m'agrada acostar-me molt als quadres i veure les pinzellades molt, però molt, a prop. M'imagino el mateix Rembrandt, Van Gogh, o qui sigui centenars d'anys enrere fent aquelles pinzellades que jo estic veient i em sembla increïble. M'agafen ganes de tocar-les però acabaria sota un placatge dels guardes de museu així que em limito a mirar.
[detall: de ben a prop tot es torna abstracte i entres en un món de sensacions i ritme]


[Pigments - acrílic sobre cartró 19x38 cm]

Comentaris

Tomàs ha dit…
Genial, Cris, et felicito.
Molt xulo el "making off"... I el resultat final.
Endavant!
criscurto ha dit…
Gràcies Tomàs! Vaig tenir un rampell i em vaig posar a fer un quadre, ja veus, pim-pam.

Una abraçada!