Pluja de caramels

Aquest any he passat pel Nadal una mica de puntetes. Les festes se m'esmunyien sense notar per enlloc "l'esperit nadalenc". Per compensar-ho he convençut a la meva mare per treure el cap a la Cavalcada de Reis a canvi d'ajudar-la després a fer l'escudella i carn d'olla.

[SM els Reis Mags han arribat a Sant Cugat en helicòpter]

Amb el so dels tambors que s'aconsten et vas fent petit, petit... i quan passen els Reis estàs tant emocionat com si tinguessis 5 anys i discretament t'ajups a collir algun caramel despistat.

 [Plaça Quatre Cantons - Sant Cugat del Vallès]

Amb provisions de dolços per una temporada i algun regalet d'última hora tornem a casa a cuinar per l'endemà. De pas jo m'he tret el cuquet de dibuixar una mica.

Comentaris

Odina ha dit…
Condemnada a fer la carn d'olla la tarda de la cavalcada,em vas proposar a perseguir als reis a la cavalcada del poble. No m'ho vaig pensar dues vegades i amb bicicleta ens hi vam arribar.Ja de gran, hi hem anat juntes alguns anys però aquesta tenia un alicient més: veure't dibuixar. Una experiència fantàstica. Va ser arribar i moldre. Qualsevol instant és bo per a tu i el dibuix surt com aquell que res. A tu t'agrada dibuixar però també és un goig veure com, en un no res, te les ingenies per plasmar un moment únic, irrepetible i ple d'encant.Gràcies per invitar-me i per l'ajut a la cuina després.
criscurto ha dit…
Va ser una tarda divertida oi! Ens ho vam passar bé amb els Reis i fent la carn d'olla també jejeje i jo que em pensava que hauria de passar la tarda sola. MUAKS!