16/10 Bimtang - Tilje

Bimtang (3720m) - Tilje (2335m)
Desnivell acumulat: +353m, -1711m
Durada: 8:10h (parant per dinar)

Quan ens hem llevat TOT estava petrificat! Al cim del Manaslu hi bufava un vent terrible i tot feia pensar que avui passaríem molt de fred... però falsa alarma, als 5 minuts de caminar ha sortit el sol i ens hem començat a treure capes com una ceba. No gaire més avall ja ens queixàvem perquè feia massa calor! És que no estem mai contents!



[Manaslu entre els arbres... per no fer esperar a ningú ara ja dibuixo caminant!]

De cop i volta el paisatge pedregós s'ha convertit en un bosc bestial! Què ha passat?! Les pedres tenien tanta molsa que si t'hi recolzaves t’enfonsaves quasi fins al colze. Entre els arbres hem vist el Manaslu per última vegada, i jo que sóc tan bleda, ja se m'ha fet un nus a la gola... sense dir-ho a ningú, m'he despedit del pare del Ferran. En Ferran estava pensatiu, em sembla que ell també ha fet el mateix. Quan vam començar no se'ns va acudir que algun dia s'acabaria.

Però no deixem decaure els ànims, tenim els cors tous, però estem plens d'energia i les nostres cames demanen canya! Demà enllaçarem amb el trekking dels Annapurnes, estic tan contenta com quan em van dir que "La guerra de les galàxies" tenia 2a i 3a part.

Ara són les 19:30h i plou, sort que no ens ha enxampat caminant! Ja sóm dins el sac però l'aigua comença a entrar a la tenda... Per si de cas poso "bonyigos" de paper de vàter sota els cosits que regalimen, espero que pari. Bona nit.

Comentaris