12/10 Lho - Sama

Lho (3180m) - Sama o Samagaon (3520m)
Desnivell acumulat: +549m, -300m
Durada: 3:25h

De bon matí he tornat a dibuixar el Manaslu, aquest cop amb un cel blau (tant blau!) que costava de creure. Les banderoles de pregària adornaven la vista i també són molt útils per a estendre roba.



Per fi un dia relaxat! Hem caminat molt lentament, fotografiant i dibuixant cada racó del camí amb el Manaslu acostant-se cada vegada més. Hi ha hagut un moment, des del poble de Shyala, que hem vist el camp base amb els binocles. Era ple de tendes taronges. He pensat molt amb ells quan queia el sol i se sentien retrunyir les allaus. Són com un tro prolongat que et glaça el cor.

Al vespre hem sopat amb una vista privilegiada del Manaslu, m’encantaria poder dormir amb els ulls oberts.

Comentaris

enric ha dit…
És un dibuix amb un enquadrament molt fotogràfic, com tots els altres m'agrada.
cristinacurto ha dit…
La veritat és que no m'hi podia pensar gaire amb els enquadraments, aquest dibuix de Shyala el vaig fer en 1 min! En Ferran i en Nawang (el guia) se m'escapaven camí amunt. Quan camines amb gent que no dibuixa has de ser molt, però molt ràpid.
Rosa Maria ha dit…
És una delícia entrar en aquest blog!
cristinacurto ha dit…
Gràcies Rosa Maria, ets un sol!