22 de febrer de 2014

Un Xirimbolo!


Mil vegades havíem passat per davant de la Cocteleria Boadas (C/Tallers, 1) de camí cap a alguna de les botigues de discos i ni ens havíem adonat que era allà!

Els bàrmans són tan bons fent còctels com fent-te sentir com a casa. Un d'ells també té tirada per l'aquarel·la i l'altre aboca els còctels des de més d'un metre i mig d'alçada sense vessar-ne ni gota. Entre els clients, un home vestit de manera impecable ens parla de 'vostè' i comenta que el talent és genètic. Mentrestant dibuixem i prenem Kina's, Boada's i Xirimbolo's (un còctel fet segons la inspiració del moment, de vegades surt rosa, de vegades verd... vaja, com els meus dibuixos).


6 comentaris:

Miguel Herranz ha dit...

Buenísimo, qué pena no haber estado contigo ahí dibujando y tomando algo de eso! ;)

Cristina ha dit...

Pués un día de estos volvemos! :)

aleixc ha dit...

Oh! És un clàssic! Però et pots creure que sent barceloní no l'he trepitjat mai? M'encanta aquest dibuix, el punt de fuga, la tria de colors i el moviment que s'intueix del barman. A primer terme, cara coneguda, oi? ;)

Cristina ha dit...

Gràcies Aleix! Siiií cara coneguda, el pobre Ferran sempre és víctima de la meva febre dibuixaire. Si no arriba a ser pel llibre de La Rambla nosaltres tampoc l'hauriem descobert.

Una abraçada!

Odina Teixido ha dit...

M'agrada molt la il·luminació d'aquest dibuix gràcies al llum groguenc que has situat al fons. L'ambient és perfecte amb el moviment que hi recrees gràcies al cambrer que elabora el còctel.I faltaria més, el Ferran a primer terme super ben dibuixat.Petonets !!

Cristina ha dit...

Aquest el vaig fer sota la batuta del Ferran: "posa més marró per aquí... la barra, sobretot que es vegi la perspectiva de la barra... i ampolles, les ampolles del darrera que tenen més llum... no! jo no vull sortir..." Però amb això últim no li vaig fer cas jejeje x x x